Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου 2017

ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ !!!

Θέλω να γράψω το τι σημαίνει και ποιος κατά την γνώμη μου είναι ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ.

Είμαι πλέον 39 στα 40 και μετά από 30 και βάλε  χρόνια στον αθλητισμό νομίζω ότι μπορώ να εκφέρω γνώμη.
Από τα 6 μου περίπου ξεκίνησα να αθλούμαι με προπονητές.Τένις,καράτε,ποδόσφαιρο,μπάσκετ,kick boxing,muay thai,judo,πυγμαχία,στίβο... Αν βάλω και τους καθηγητές μου στη σχολή, όπου κάναμε σχεδόν όλα τα ολυμπιακά αθλήματα, μπορώ να πώ ότι έχω εμπειρία από ένα πολύ μεγάλο δείγμα προπονητών με τους οποίους έχω συνεργαστεί.Από τα 18 μου άρχισα να παριστάνω τον προπονητή (κακώς μας έβαζαν οι πρόεδροι και οι έφοροι των ομάδων να προπονούμε τα παιδάκια στις ακαδημίες για να γλιτώσουν λεφτά...αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση),μέχρι που πήρα το πτυχίο μου στο ΤΕΦΑΑ ( Γυμναστική Ακαδημία )και έγινα και με τη βούλα προπονητής εώς και σήμερα που προπονώ κάθε μέρα μαθαίνω όλο και περισσότερο τι σημαίνει να είσαι προπονητής.
Προπονητής είναι αυτός που προσπαθεί να εξελίσσεται συνεχώς για να μπορεί να κάνει εσένα καλύτερο.Ξέρει τα πάντα και ταυτόχρονα δεν ξέρει τίποτα.Αυτός που θα βρει τρόπο να σε κάνει να αγαπήσεις αυτό που κάνεις χωρίς να το καταλάβεις.Που θα σε κάνει να νιώθεις μαζί του την ασφάλεια που νιώθεις με τους γονείς σου και την άνεση που νιώθεις με τους κολλητούς σου.Αυτός που σου εμπνέει τον σεβασμό του δασκάλου.Αυτός που ξέρει το μικρό σου όνομα ακόμα και αν έχει άλλα 300 παιδιά να θυμάται.Αυτός που ξέρει όλες τις λεπτομέρειες και ιδιαιτερότητές σου ακόμα και αν έχει άλλες 300 σε άλλα 300 άτομα.Αυτός που είναι ευτυχισμένος ακόμα και αν θυμάσαι και εκτελείς έστω και ένα πράγμα από αυτά που σου δίδαξε στην προπόνηση.Αυτός που είναι διατεθειμένος να καταπιεί τον εγωισμό του για να ανεβάσει τον δικό σου.Να ξέρει πως να σου μιλήσει και να σε διαχειριστεί σε 20.000 περιπτώσεις και καταστάσεις.Που πρέπει να είναι προετοιμασμένος να προσαρμόσει την προπόνηση στις δικές σου διαθέσεις και ανάγκες.Είναι αυτός που πρέπει να είναι συνέχεια μαθητής, να διαβάζει και να μαθαίνει καινούρια πράγματα για να μη βαριέσαι εσύ στην προπόνηση.Που πρέπει να διαβάζει συνέχεια για να μην τον ξεπερνάει η εποχή του και οι εξελίξεις.
Θα μπορούσα να γράψω ακόμα πολλά πράγματα, κάθε μέρα να προσθέτω κάτι νέο γιατί όσο περνάει ο καιρός γνωρίζω και προπονώ καινούρια <<παιδιά>> και μαθαίνω μαζί τους καινούρια πράγματα(όσοι κάνουμε αθλητισμό,από τον γιό μου που είναι 3,5 ετών ,τους 20αρηδες και 30αρηδες που παίζουν μπάσκετ και ως τους 50άρηδες ,60άρηδες που έχω την τιμή και την χαρά να προπονώ αυτήν την εποχή είμαστε όλοι παιδιά).
ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ είναι αυτός που θα σε κάνει να τον θεωρείς δεύτερο πατέρα (ή αν είσαι κοντά στην ηλικία μεγάλο του αδελφό).
ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ είναι αυτός που θα σε κάνει να πεις ακόμα και άν διαφωνείς με αυτό που σου πει : << Για να το λέει αυτός έτσι θα είναι...>>
ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ είναι αυτός που θα σε κάνει να τον ακολουθείς τυφλά.

Τέλος ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ είναι αυτός που θα σε έχει κάνει να νιώθεις έτσι για αυτόν που αν τον δεις στον απέναντι δρόμο μετά 10,20 ή 30 χρόνια θα σε κάνει να αλλάξεις πεζοδρόμιο και να πας να τον πάρεις μια αγκαλιά!!!

ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου