Κυριακή 25 Μαρτίου 2018

ΜΗ ΖΗΛΕΥΕΤΕ ( ή Να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα)




Θέλω να γράψω και εγώ την άποψη μου για το θέμα που έχει γίνει με την μη εισαγωγή των αθλητών ή (όπως θέλετε το λέτε)  τη μη μοριοδότησή τους για εισαγωγή στα πανεπιστήμια.Τα γράφω αυτά, για να μην παρεξηγούμαστε, έχοντας διαβάσει και έχοντας δώσει κανονικά εξετάσεις και στα αθλήματα που χρειαζόταν για να μπώ στο ΤΕΦΑΑ ( ήμουν τσολιάς και έπαιξα μπάσκετ μέχρι α’ τοπικό τι να κάνουμε...).Γνώμη μου : δεν έχει καμία δουλειά ένας πολύ καλός αθλητής ή πρωταθλητής να μπαίνει άνευ εξετάσεων σε καμία άλλη σχολή εκτός του ΤΕΦΑΑ.Είσαι πρωταθλητής στο κολύμπι π.χ. ή πήρες παγκόσμιο πρωτάθλημα με τους έφηβους στο μπάσκετ , δεν έχεις καμία δουλειά να μπεις στην ιατρική,στη νομική,στο πολυτεχνείο κτλ.Θα μπεις εκεί που διακρίθηκες και στην προκειμένη περίπτωση είσαι αθλητής και θα μπεις ανευ εξετάσεων ή θα πάρεις μόρια για να μπεις στη Γυμναστική Ακαδημία.Αν θέλεις να γίνεις δικηγόρος κάτσε να διαβάσεις.Δεν έχει καμία σχέση το ακόντιο ή η μπάλα με τις δικογραφίες κτλ.Είναι άποψή μου. Άποψή μου είναι επίσης ότι είναι σωστό να μπαίνουν άνευ ή να παίρνουν μόρια οι διακριθέντες αθλητές ανάλογα με το μέγεθος της διάκρισής τους πάντα.Να ξεκαθαρίσουμε ότι τις θέσεις που παίρνουν οι διακριθέντες αθλητές δεν τις στερούν από κανέναν αλλά είναι είναι επι πλέον για τους αθλητές. Στη συγκεκριμένη περίπτωση (απόφαση του Στε )υπήρξαν 3 η 4 παιδιά      ( δεν έχει μεγάλη σημασία ο αριθμός) που δεν κατάφεραν να μπουν εκεί που ήθελαν και είπαν : <<αφού δεν μπορέσαμε εμείς ούτε και εσείς...>>.Δε μας νοιάζει δηλαδή ότι δε μας πήραν τη θέση αλλά να μας νοιάζει αφου δεν μπήκαμε εμείς (γιατί προφανώς δεν είμασταν ικανοί , τυχεροι κτλ) να μην μπούνε και αυτοί!! Πέθανε η κατσίκα μας...Αντί να δουλέψουμε να πάρουμε άλλη κατσίκα ευχόμαστε να πεθάνει και του γείτονα...Να μη γίνω εγώ καλύτερος και να φτάσω τον άλλο άλλά να γίνει ο άλλος χειρότερος.Φτάνουμε λοιπόν στο μη ζηλεύετε.Στον αθλητισμό υπάρχει το ταλέντο.Κατά την ταπεινή μου γνώμη για να είναι  ένας καλός αθλητής ή πρωταθλητής χρειάζεται ένα 30 % ταλέντο (σωματοδομικά,πνευματικά κτλ) ένα 20 % τύχη γιατί είμαστε στην Ελλάδα ( αν θα πέσεις σε καλό προπονητή,αν στην περιοχή σου υπάρχει στάδιο ,κολυμβητήριο,κλειστό γυμναστήριο κτλ) και 50 % δουλειά !!!
Δ Ο Υ Λ Ε Ι Α !! Εχω ακούσει από πολλούς να μου λένε : << είναι τυχερός αυτός γιατί είναι φέτες και τρώει ότι θέλει και είναι θέμα DNA...>> ( το έχω ακούσει να το λένε και για μένα που είμαι από 5μελή οικογένεια που οι άλλοι 4 ήταν υπέρβαροι!!).Όχι ρε φίλε δεν είναι τυχερός ο άλλος ούτε είναι θέμα DNA (ως ένα βαθμό)  γιατί όταν εσύ είσαι ξάπλα και παίζεις Playstation ή είσαι για καφέ με τους φίλους σου 6 ωρες ο άλλος είναι προπόνηση!!
<<Αν έκανα και εγώ τόσες ώρες προπόνηση και εγώ φέτες θα ήμουν...>> << αν έκανα και εγώ 200 σουτ τη μέρα θα γινόμουν Διαμαντίδης...>> και ποιος σε σταματάει φίλε μου;;
Μήπως είσαι τεμπέλης και λες ότι σε βολεύει για να μειώσεις την προσπάθεια του άλλου;
Έχεις ρωτήσει πόσες ώρες κάνει προπόνηση ο Πετρούνιας για να είναι έτσι;Η Στεφανίδη;  
Ο Διαμαντίδης; Ο Σπανούλης;Πόσα Σ/Κ που εσύ κοιμόσουν μέχρι τις 12 ή και αργότερα αυτοί ξύπναγαν στις 6 για προπονήσεις;;
ΡΩΤΗΣΕΣ ;;;
Αφήστε λοιπόν τους αθλητές στην ησυχία τους να μπαίνουν και σε όλες τις σχολές αν και εγώ δε συμφωνώ (το ότι θα μπουν δε σημαίνει και ότι θα βγουν και θα το ακολουθήσουν ).
Να τους θαυμάζετε όπως οι πρόγονοί μας όχι και εκεί να λέτε ότι σας συμφέρει.
ΜΗ ΖΗΛΕΥΕΤΕ !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου